Stresszlevezetési módszerek

stresszlevezetési módszerekNéhány jól bevált trükk, (amit biztosan mindenki ismer) egy csokorba szedve. 

Stresszlevezetési módszerek

1) Mindennap hallgass zenét!

2) Hetente pár alkalommal iktass be egy kis „sportot”, pl.: sétálsz egyet, otthoni aerobic, néhány magad által kitalált gyakorlat.

3) Korábban már írtam róla.. színezz vagy rajzolj/fess.

4) Számítógépes vagy egyéb játék. Természetesen csak mértékkel (mondjuk a hétvégén egy picit. Semmiképp sem szabad hagynod, hogy függővé válj!) Viszont elég jó levezetési technika egy kis autóverseny, vagy küzdő kaland játék…

5) Takaríts!

A takarítás sokat számít, hiszen, ha egy kellemesebb környezetben élsz, ahol rend van és tisztaság, a közérzeted is javul, ráadásul nem kell azon mérgelődnöd, hogy semmit sem találsz meg otthonodban. Másrészről a takarítás is mozgás, jót tesz a szervezetednek és a hangulatodnak.

6) Most, hogy beköszöntött a téliesebb időjárás, no meg a korán sötétedő időszak, használhatsz hangulatfényeket, mécseseket, párologtatókat. (számos nyugtató, relaxáló hatású illóolaj kapható)

7) Minden héten nézz meg néhány jó filmet!

8) Írd ki magadból a gondokat!

9) Léteznek nagyon jó relaxáló, meditatív zenék, útmutatók.

10) Olvass sokat!

Könyvet, tanulmányt, cikkeket, ami jól esik.

 

Találj ki minél több stresszlevezetési módszert, személyre szabottan!

Egy idő után tudni fogod, mi az, ami segít, és mi, ami kevésbé.

Válogasd össze neked leginkább megfelelőket.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.