Az egészségmegőrzés tízparancsolata


Az egészségmegőrzés 10 alapszabálya

egészségmegőrzés1) Figyelj fel a gyengeségeidre, határozd meg konkrétan a gyenge pontjaidat!

2) Fordíts különös figyelmet az óvásukra, illetve a károsodásuk kivédésére. Tudj meg többet a preventív életszemléletről és technikákról.

3) Bizonyos időközönként ellenőriztesd a szervezeted állapotát, járj el szűrővizsgálatokra.

4) Tartsd karban a testedet rendszeres mozgással! Figyelj a súlyodra is!

5) Figyelj oda a mentális egészségedre, tornáztasd meg az elmédet keresztrejtvényekkel, memóriajátékokkal.

6) Szentelj elég időt a pihenésedre is, hogy regenerálódhasson a szervezeted és könnyebben kivédhesse az őt érő károsító tényezőket.

7) Alkalmazz rendszeresen stresszlevezetési technikákat, gyakorlatokat.

8) Ha lelki problémák mételyeznek keress fel pszichológust, ne várd meg, amíg elhatalmasodik a probléma és megterheli az egész szervezetedet.

9) Tápláld megfelelően a tested, egy változatos és vitaminokkal teli étrend nélkülözhetetlen ahhoz, hogy nap, mint nap helytállhass testileg és szellemileg egyaránt.

10) Ha valami rendelleneset észlelsz magadon, azonnal fordulj szakemberhez! Amennyiben szükséged van valamilyen kezelésre, terápiára, vedd komolyan!

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.